Rendszeres olvasók

2009. szeptember 25., péntek

Nászajándék már megint

Esküvőre készülni nagyon jó, imádok nászajándékot készíteni! Általában pénzt szeretnének a párok, de a borítékot teljesen elutasítom.  Most azt találtam ki, hogy fém 200-asokat gyűjtök, és egy bugyellárisban adjuk át. De emellé jár egy Házi áldás is, így jött hozzá a párna. Aztán jöttek-jöttek az új ötletek, és mindent sikerült befejezni.


A legutóbb erről a mintáról írtam. A keretet az ABC-s samplerről vettem, meg a házaspárt is. Az alsó szöveg megint egy Tankcsapda idézet, mivel az ünnepeltekkel már többször voltunk együtt Tankcsapda koncerten, így gondoltam, örülnek, ha ezt is idecsempészem. Meg a szöveg is találó. A párna 40*40 cm, az aidát én festettem királykék ruhafestékkel. A fonalak Perlék, az anyagok pamutvásznak.




Ilyen lett a bugyelláris. A feliratot biztonság kedvéért hímeztem rá, de azonnal rájöttek, hogy mi van benne....



A házasság a szerelemről szól, így egy szív kihagyhatatlan!




És mindezt bele kellett tenni valamibe, ezért még egy szép táskát is kaptak hozzá.




Mindez együtt, kiegészítve egy rólunk készült fotós jókívánsággal.
Célunkat elértük, mivel nagy meglepetést okoztunk, mikor odavonultunk az ajándékainkkal. Nagyon örültek neki, nekünk meg öröm volt őket látnunk, ünnepelnünk.
Nagyon szép esküvő volt!

3 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon jó ötlet és jó a kivitelezés is. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik! kékőrült vagyok, ezért különösen a szívemhez nőtt! Fantasztikus!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű valamennyi! Öröm rájuk nézni. :)

    VálaszTörlés