Rendszeres olvasók

2009. október 1., csütörtök

Ősz, meg miegymás

Ma vettem tudomásul, hogy tényleg megérkezett az ősz. Mindenütt gyönyörű, szines falevelek. Hétvégén elindulunk gyűjtögetni a gyerkőcökkel faleveleket, gesztenyét, makkot, meg mindenfélét. Könnyű dolgunk van, mert erdő mellett lakunk. Én szeretem az őszt, főleg a szineit. Csak az fáj, hogy egyre korábban sötétedik, és már reggel is sötétben csörög az óra!
Én nemsokára befejezem a Mary Wigham sampleremet. Kicsit átalakítottam, a jobb szélső sort lehagytam anyaghiány miatt. Még nem fotóztam az újabb részeket, de hamarosan mutatom. Azért nem vagyok olyan lelkes, mert rajtam kívül senkinek nem tetszik a családomban. Pedig jó nagy munka!

A múlt héten meglátogattuk a barátainkat, vittem nekik ajándékot:



Olyan sikere volt nyáron a Fradi-szívnek, hogy újból gyártottam egyet. A ház asszonyának meg textildekupázsoltam egy másik szívet. És ráadásként egy kis házi baracklekvárt vittünk, amit saját barackból főztem. És az elmaradhatatlan fényképes jókívánság, amit az ovis nagyfiam írt meg (nagyon büszke magára, hogy tud írni-olvasni!).

Vannak új szerzeményeim is, mivel már készülök a karácsonyi hímzésekre. Már azt is tudom, hogy kinek az angyalkája vagyok Nina SWAP-jában, lassan el is kezdem. Nagyon izgulok, mert most először vagyok benne és senkit nem ismerek személyesen. Vettem már vásznakat, fonalakat, gombokat, ezt-azt. És kutagolok jó kis minták után. Egy része a vásárolt dolgoknak:



Tegnap előkerestem a karácsonyos hímzéseimet, amit tavaly nem sikerült befejezni.





24 karácsonyi mintából szeretnék egy terítőt varrni. Lenvászonra készül, amit a rongyoszsákomban találtam, DMC - Ancor fonalakkal. A 18-iknál akadtam el, a pásztor még nincs befejezve. Nagyon kedves minták, a Praktika magazin keresztszemes különszámában volt 2 éve. Ott adventi naptár készült belőle, de az már nekünk van (azt is le kéne fényképezni!!!!).

Tegnap rátaláltam egy kedves mintagyűjteményre, ami már régi-régi vágyam volt. Nagyon tetszenek nekem a dán Haandarbejdets Fremme minták, de eddig nem sikerült megszereznem őket. Most sikerült rendelnem belőle egy karácsonyos gyűjteményt. Rajongok ugyanis a skandináv manókért!! Ez a szerzeményem:




És ha már rendeltem, akkor becsúszott két másik minta is, meg egy kis Caron Waterlilies fonalka. Ezeket majd akkor mutatom, ha meg is érkeztek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése