Rendszeres olvasók

2009. november 12., csütörtök

Karácsonyfadíszek & Co.

Tavaly előtti karácsonykor lefényképeztem pár karácsonyi szépséget. Ezekből válogattam néhányat. Mi már adventkor feldíszítjük a házunkat piros-fehér-arany színekben. Mindenhova kerül egy szív, egy angyalka, manó, vagy üvegfestés. Mikor, milyen kedvünk van, illetve az új dolgok általában prioritást élveznek. Gyerekkorom óta saját készítésű díszeink voltak a fán. Egyedül a szalmadíszeket, meg a festett fafigurákat vettem, illetve minden évben megnézzük a Gödöllői Kastélyban a képzőművészeti karácsonyi vásárt, ahol csuhédíszeket szoktam venni. Minig gyártok újakat, most is sok ötletem van. A narancshéjak, szárított almák sajnos pár évig bírják csak, de a legtöbb megmarad. Vannak kedvenceim, és a gyerekek is választanak mindig maguknak egyet-egyet. Ráadásul ezek a díszek túléltek már két borulást is!!!

A házikók ötletét néhány éve találtam a Praktikában, most már rengeteg van belőlük. Mindent kézzel varrok rajtuk:





















Gyöngyökből is fűztem díszeket, de itt nem jól látszanak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése