Rendszeres olvasók

2009. november 12., csütörtök

November, de gondolatban már december

Egy csomó új dolgot hímeztem-varrtam, de ebben a "csodálatos" időben nem tudok jó fényképeket készíteni. Hétvégére már jobb időt mondtak, ha lesz fény, akkor mindent fotózok.
Nálam az esték már a karácsonyi készülődés jegyében telnek, sokszor még csak gondolati szinten. Magamhoz képest már így is elcsúsztam, de nagyjából már mindent kitaláltam. Sok szépséget varrok idén is. Annyira szeretek ajándékba varrni, hímezni, bütykölni!!!!
Ezt az ágytakarót 2 éve hímeztem unokahúgomnak. Egy egyszerű Ikeás ágytakarót dobtam föl pár virággal, meg gyönggyel. Nagyon jól mutat kiterítve. Ezt a fényképet akkor készítettem, de nem ágyra terítettem ki, hanem egy kétszemélyes fotelra. Azért így is látszik valamennyire a minta.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése