Rendszeres olvasók

2010. április 27., kedd

Ajándék Nagy Keresztlányomnak

A Nagy Keresztlányom szombaton lesz 16 éves. Igazi tinédzser a gyerekkor és felnőttkor határán. Nagyon szeretem őt. Sokáig csak ő volt gyerek a családunkban, én később szültem, ezért egy kicsit az én "lányom" is. A hasonlóságunk miatt többen megkérdeztek minket, hogy ő az én lányom-e. A saját gyerekeimnél inkább az apjuk az egyértelmű!!! Szóval neki készül ez az ajándék, illetve ez csak az lesz, amibe a tényleges ajándéka kerül. Egy kisebb szatyorra gondoltam. A színek onnan jöttek, hogy tavaly kapott tőlem egy ilyen dobozkészletet a Jyskből, és most ezt a sorozatot folytatom. A virágos szalvétából fogok anyagot dekupázsolni hozzá.
Minta: DMC red classical sampler - mintából átalakítva-kiegészítve. A DMC club oldalon free minta.
Fonal: Vénusz 2261, 2269, DMC 4020, 4030
Anyag: házi lenszövet
A keretbe algír öltéseket használtam, amiket a Mystery Samplernél tanultam.



1 megjegyzés: