Rendszeres olvasók

2010. május 27., csütörtök

Lilaságok

Mostanában sok ajándék készül a műhelyemben, és mindegyik kapcsolódik a lila színhez. Tele van az asztalom lila anyagokkal, gyöngyökkel, szalagokkal, gombokkal, levendulás dolgokkal. Csipkéket, fonalakat festettem. Jó érzés most ezekkel dolgozni. Nem bírom ki, hogy ne mutassak meg kettőt a lilaságokból. Készül életem első Needlebook-ja.( Azért nem írtam tűkönyvet, mert senki nem érti.) Jó sokat molyolok rajta, mert még soha nem láttam needlebookot élőben. 
Minta: részlet Isabelle Vautier Grand Marquoir-jából
Hímzett anyag: teával festett, sütött len
Fonal: DMC 4220 + DMC saját festés, lila gyöngyfonal, lila spárga  




Varrtam egy lila borítékot, amit már meg is címeztem a fonalammal. Csak a hátulját mutatom, illetve fent van az elejéből egy pici részlet.





3 megjegyzés:

  1. Hűűűűűűűű!Nagyon szépek!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Deugyes vagy.Nagyon tetszik a mu is meg a szin is.

    VálaszTörlés
  3. A borítékod hm...... Telitalálat!
    A needlebook is gyönyörűűű!
    Nem beszélve arról a három kis szöszke gyermekről!:-)

    VálaszTörlés