Rendszeres olvasók

2010. június 3., csütörtök

Needlebook - Tűkönyv


Elkészült a tűkönyvem. Nagyon szerettem varrogatni, teljesen a szívemhez nőtt. Úgy érzem, hogy magamnak is fogok egy hasonlót hímezni. Tegnap már be is szereztem a fehér fonalakat, már csak festenem kell. Hamarosan elindul az ajándékom a gazdájához, remélem, örülni fog neki. A tűkönyv csak egy része a lilaságoknak, de nem ömlesztem egyszerre a fényképeket, holnap jövök a következővel.

Így nézett ki a belseje filc nélkül:


Filccel a közepén, amit kívül-belül gyöngyökkel rögzítettem:






Belső részletek:







Külső részletek:













Minta: Isabelle Vautier - Grand Marquoir
Anyagok: festett len, festett pamutcsipke, filc, pöttyös tüll, különböző vásznak
Fonal: DMC 4220, saját festésű DMC, gyöngyfonal
Kiegészítők: spárga, selyemszalag, gombok, gyöngyök
Flízzel bélelve

6 megjegyzés:

  1. Ez igen! Nagyon aprólékos, profi munka, gyönyörű lett. Gratulálok, biztosan nagy boldogsága lesz, annak aki kapja!

    VálaszTörlés
  2. Kár , hogy én ilyesmit soha nem kapok! Nagyon irigylésre méltó aki ezt kapja:-)Egyszerűen gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Réka! Akkor ezennel megígérem, hogy te is kapsz egy ilyet! Már a telefonban is éreztem, hogy valami ilyesmi választ szeretnél hallani!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia Zsuzsa,
    Kerestem a Wilinek készült képet, de még nem látom, de itt is nagyon szépen köszönjük, nagyon szép lett!!.
    Most erre mit mondjak, persze, hogy szeretnék ilyet, de neked annyi felé kell hímezned, hogy nem várhatom el senkitől, hogy nekem is készítsen, elvégre én is megtudom hímezni magamnak:-,( Amúgy auguszusban van a szülinapom:-)- de ezt csak poén kedvéért írtam:-))

    VálaszTörlés
  5. Hahó Réka!
    Én tényleg szívesen varrok neked tűkönyvet!!! Augusztus hanyadika a nagy nap?????

    VálaszTörlés