Rendszeres olvasók

2010. augusztus 31., kedd

Nyereményem Michelle-től

Játszottam Michelle-nél, és nagy-nagy örömömre én voltam az egyik nyertes. Michelle Dél-Afrikában él, holland származású, és mikor sorsolt, még folyt a foci vb. Nagyon lelkesen írt a fociról, én is néztem a meccseket hímzés közben, lelkes szurkoló vagyok. Együtt izgultunk a döntő miatt, utána meg amiatt, hogy szerencsésen megérkezzen hozzám a csomagja. A postás is erősen nézegette a csomagot, mondta, hogy még soha nem kézbesített Dél-Afrikából érkezett levelet. Nagyon szép dolgokat kaptam: kézzel festett hímzővásznat, csipkéket, szalagokat, ollóőrt, biscornut, dél-afrikai fonalakat, DMC fonalakat, gyöngyöket és ottani édességeket. A gyerkőceim is kaptak külön epres cukrot (nagy sikere volt!).
Már megint jól jártam!!!!
Köszönöm, Michelle! Thank You Michelle!!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése