Rendszeres olvasók

2010. november 10., szerda

Kedves díj Papplapapp Natalie-tól


Kaptam egy díjat Natalie-tól, aminek teljes szívemből örülök. Több hónappal ezelőtt találtam rá a blogjára, csodálatos dobozokat készít. Aztán pár levélkét is váltottunk, sokat nézegetem a dolgait. Hihetetlen, mit tud kihozni pár kartondarabból. Mikor elkészült Peti rajzdoboza, akkor Natalie megdícsért, és én erre olyan büszke voltam!!! Ha valaki, akkor ő ért a dobozokhoz. Nézzetek be a boltjába is, megéri! Már a logója is olyan szép:


Hirdetett egy játékot is, amin ezt az adventi naptárat lehet kincsekkel együtt megnyerni:

De visszatérve a díjra, erre is a szokásos előírások vonatkoznak:

- Tedd ki a blogodba a díjat, írd meg a nevét / blogját, akitől kaptad!
- Díjazzál te is 15 blogerinát, akiket nemrég fedeztél fel, és hagyjál náluk üzenetet!

És most kéne felsorolnom 15 nevet, amit nem fogok megtenni. No nem azért, mert nem lenne 15 blog, amit megnevezhetnék! Rengeteg szép és igényes bloggal találkoztam régebben is, és az elmúlt időben is. Sokakat napi rendszerességgel olvasok, mert élvezem a humorukat, érdekel, mi történik velük. Többek munkájáért teljesen odavagyok, szívesen időzök náluk, gyönyörködöm a munkájukban. Másoknál a fényképeket csodálom. Szívesen veszek ötleteket, gyakorlom a németet, angolt, nagyon élvezem a blogvilágot. És sok-sok barátságot is kötöttem. Tulajdonképpen én minden általam rendszeresen olvasott blog-ismerősömet megjutalmaznám. Ezért bármelyikőtök hagyhat itt üzenetet, és kiteheti a díjat a blogjába, mert én szívből adom. Akik pedig kiírták a blogjukba, hogy díj helyett egy kedves üzenettel is beérik, azok vegyék úgy, hogy írtam nekik egyet!
Vielen Dank Natalie!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése