Rendszeres olvasók

2011. április 19., kedd

Húsvét - 2 párna

Közeledik a Húsvét, kezdem lecserélni a téli, piros színt a házban. A sárga függönyökhöz (amiket itt mutattam) varrtam most új, húsvétos párnákat is. Kettőt már lefényképeztem:

Minta: Der Stickspatz - Herzhasen
Anyag: fehér lenszövet, kb. 28-30 ct., pamutvásznak
Fonal: DMC, Anchor; a tűzéshez gyöngyfonal
Méret: 57 x 115 öltés
Párnaméret: 40 x 40 cm
A párna eleje 2 réteg vászon + 1 réteg flíz, ettől olyan pihe-puha. Kézzel tűzve.






Minta: Rico Nr. 103 - Frühlingstrend
Anyag: hagyományos kongré, kivi-színre festve + pamutvásznak, flíz
Fonal: DMC, gyöngyfonal a tűzéshez
Párnaméret: 35 x 35 cm
Ugyanúgy készült, mint a nyuszis.






És egy kis nosztalgia a végére. Ezt az ajándékzacskót 15 éve varrtam a férjemnek a régi Neumann varrógépemmel. Ezt a gépet 14-ik szülinapomra ( 25 éve!) kaptam a szüleimtől. Sajnos már nem működik, de rengeteget dolgoztam vele. A gépi tűzést elnézve volt még mit fejlődnöm... Bennem ez a csibés varromány még most is szép emlékeket ébreszt!!



2 megjegyzés:

  1. Zsuzsikám,ezek tényleg klassz szemvidító színek,nagyon tetszenek,a hímzés meg főleg!Megint csodás dolgokat alkottál!:-)A nosztalgia zsákocska biztos kellemes emlék....

    VálaszTörlés