Rendszeres olvasók

2011. május 30., hétfő

Isa Vautier: Grand Marquoir 9/54

Ez egy 2008-as SAL Isa Vautier blogjáról. Mindig nézegettem, hogy majd egyszer én is kihímzem, de eltántorított a nagysága. Egy részletet már meghímeztem tavaly lilában, tűkönyv lett belőle. Itt mutattam. A múlt hónapban viszont gondoltam egyet, és csak úgy elkezdtem a legalsó mintát. Mondanom sem kell, hogy nem tudtam letenni. 54 mintából áll össze a sampler, amiből 9-et ki is hímeztem. Pihenésképpen fogom ezt hímezgetni, mikor beleunok a sok színes mintába. Az egész abc mérete 250 x 376 szem, a kis mintáké 40 x 40. A szokásos lenanyagomat festettem be teával, majd sütöttem. A fonal a megunhatatlan DMC 115, meg DMC 3031 (sötét barna). Bárki csatlakozhat ehhez a SAL-hoz még most is.









2 megjegyzés:

  1. Ez is csodás,meg az a tűkönyv is!
    A kisfiad mondogatja még,hogy:Anyu folyton hímzik?;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon mutatosak.:)Apro munka...

    VálaszTörlés