Rendszeres olvasók

2011. június 7., kedd

Delft I.

Van az előszobánkban egy delfti porcelánkép, amit nászajándékba kaptunk holland barátainktól. Szeretek rápillantani, mert szép emlékeket ébreszt bennem. Ez a delfti kép adta az ötletet, hogy írjak pár sort a városról, illetve lefényképezzem a delfti + holland szépségeinket. Persze a saját képeinket is előkotrom, amit mi fényképeztünk még a férjemmel.

Utánanéztem a Wikipédián is a városnak, ezt találtam:

"Delft település Hollandiában, Dél-Holland tartományban. Rotterdam és Hága között terül el. Delft csatornákkal ellátott tipikus holland város. Híres szülötte Jan Vermeer van Delft, híres terméke a delfti kékporcelán (Delftware). Itt található a Delfti Műszaki Egyetem, és itt ölték meg Orániai Vilmost."
Gyűjtöttem pár képet is innen-onnan kedvcsinálónak.
Ez a csempe a kedvencem.









Ezt az anyagot elfogadnám én is:



Itt meg jól bevásárolnék:








Ugye milyen szépek?? Legközelebb a saját csészéimmel jövök. A végén még egy finomság, ami ugyan nem delfti, de kihagyhatatlan, ez pedig a híres mentolos cukorkájuk:

5 megjegyzés:

  1. Én is odavagyok értük!!!!!! :)
    Mi nászajándékba egy kiskanáltartót kaptunk kanalakkal.:))))

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de szépek! Mi is sokat fényképeztünk Hollandiában, de akkor még csak papír képek voltak, így marad az albumnézegetés.
    Kíváncsian várom a folytatást,a csészékkel.

    VálaszTörlés
  3. Gyonyoru kepek.:0
    A mentolos cukorkaban volt reszem.:)Egy holland ismerosom ajndeka volt meg jo par evvel ezelott.Tenyleg nagyon finom.:)

    VálaszTörlés
  4. nekem van egy delfti-x-szemes mintam :) erdekel ?? ( zsuzsi@qwertynet.hu )

    VálaszTörlés
  5. Szia :) nemreg himeztem egy delfti x-mintat egy baratunknak , nagyon elveztem ! Udv Zsuzsca ( zsuzsi@qwertynet.hu )

    VálaszTörlés