Rendszeres olvasók

2011. június 27., hétfő

Levendulás zsákok, szappanok

Az óvónénik még kaptak Pannitól levendulával töltött zsákokat, meg szappant. A zsákot belül kibéleltem a lila, kockás anyaggal, és szintén Puppets 7101-es fonallal hímeztem rá a feliratot. Olyan jó illat volt a műhelyben, szeretek levendulával dolgozni. Meg én magam is szeretem a levendulás dolgokat (legközelebb azt mutatom), ezért ajándékozom előszeretettel. Mindig nézem a levendulás süteményeket is, de még nem kóstoltam. Láttam levendulás szirupot is. Tegnap viszont a gyerekek kipróbálták az ibolya ízű fagyit, én is belenyaltam. Nekik ízlett, nekem olyan kölnis volt. Inkább furcsának találtam, mint finomnak, de a színe nagyon szép volt!










2 megjegyzés:

  1. Ízlésesek,egyszerűek,szépek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek...nézz be hozzám, teszek fel levendulás mintákat!

    VálaszTörlés