Rendszeres olvasók

2011. július 19., kedd

Angol kert - Lugasok és kerti házak

Réges-régen hímeztem ezt a hatalmas samplert. Pontosabban, mikor Gézu a pocakomban volt (6 éve) és kötelezően pihennem kellett. Így pihentem. Van párja is, meg egy kistestvére. Mindhárom az előszobánkra várt, aminek most nekiálltunk végre. Első lépésként kereteztem, amit most tulajdonképpen nem is mutatok még, mivel még azelőtt készültek a képek. De ígérem, hogy mindent láthattok majd. A fő elképzelésem az volt, hogy kék és zöld lesz az előszobánk. Ehhez hímeztem ezeket a lugasokat, meg gyűjtöttem évek óta a kék-zöld anyagokat. Csináltam pár "előtte" képet is, így a végén össze tudjuk hasonlítani az eredménnyel.

Először tehát a lugasos kép:
Minta: Susanna
Anyag: fehér kongré
Fonal: megadott DMC-k
3 szállal 2 szálon
Méret: hatalmas - elő kell keresnem hozzá az újságot!
A feliratokat magyarítottam angolról.










Ez a kedvencem





Nagyon szeretem az angol kerteket, kis kerti kiülőket, padokat, építményeket. A futónövényekkel meg teljesen le lehet venni a lábamról. Ilyenekről álmodozom:


Azért mi se panaszkodhatunk, mert van 3 hatalmas trombitavirágunk. Kettővel a teraszunkat futtattuk be, teljes árnyékot ad már az egyik oldalról. A másik meg a ház sarkán futkározik. (És a loncok is nőnek.)






1 megjegyzés:

  1. Huh,ez is jó nagy munka,de megérte mert nagyon szép,és a trombita virágod is csodás;-)

    VálaszTörlés