Rendszeres olvasók

2011. július 7., csütörtök

The Prairie Schooler: May & June

Már rég kihímeztem ezt a két hónapot, csak nem volt időm megvarrni őket. A minták színeit teljesen megváltoztattam, a nappalinkhoz igazítottam. Már megint a bordó-piros DMC-vel hímeztem főleg, próbálok ezzel a színnel egységet teremteni. A rózsás foltanyagokat Tűvarázs Zsuzsánál vettem tavaly, eddig nem használtam belőlük, várták a megfelelő mintát. 

Minta: TPS Nr.13 - Május, június
Anyag: festett len, kb. 32 ct
Fonal: DMC-k
Méret: 45 x 45 öltés
2 szállal, 2 szálon
Folttechnikához: Rose Mary Collection anyagok, bordó gyöngyfonal, gyöngyházfényű gyöngyök, kenderzsinór, vatta










A hátuljára rózsás anyagot használtam:



Rose Mary Collection


6 megjegyzés:

  1. Rózsás,virágos---tökszuper!!!!!!!!!!!!Gyönyörűek Zsuzsi,és az anyagok is:-)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek! Én is imádom ezeket a a színeket, ezt a stílust.Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Álomszépek!
    Ide az anyagokkal azonnal!:)

    VálaszTörlés
  4. Hű, hát ezek meseszépek! De jó volt a képeket nézegetni!

    VálaszTörlés
  5. You should drink at least 8oz an P90 X Workout Schedule for those that order p90x workout don't understand. Help build and repair muscles Reduce hunger and food cravings Help keep blood sugar steady Support brain function to help a chin up bar, and a some push up stands.

    Feel free to visit my web page - how do i know what order to do p90x in

    VálaszTörlés