Rendszeres olvasók

2012. június 27., szerda

Szívgyár

Lassan védjegyemmé válnak ezek a szívek, amit egyáltalán nem bánok, mert nagyon szeretem őket hímezni.
Most öt lila készült a saját óvónéniknek, ugyanis Gézu is elballagott az oviból. Az átadásnál kiderült, hogy titokban pont erre vártak, mert tavaly és tavalyelőtt is ilyeneket kaptak. Mindegyikük azt mondta, hogy becses helyen tartják otthonukban az előzőket - hát ez nagy öröm volt nekem!!
Panni ajándékát  itt mutattam, Petiét itt.

Szívgyár: 12/34-38








Együtt a szappanokkal:



És ezzel lezárultak az óvodás évek, szeptembertől lesz egy elsősöm, egy másodikosom és egy harmadikosom!!!!

3 megjegyzés:

  1. Ezek annyira szépek, és milyen különleges alakúak a szívek, tök tetszik. És ugye levendulával töltöttek? Mert már az orromban érzem az illatot :) Öröm lehet nálatok óvónéninek lenni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a szívecskék!

    Hát... kitartást a sulisokhoz! Nekem a kisebbel még van egy évem, aztán ő is a hátára kapja az iskolatáskát!

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szépek!:-))Nekem is gondolkodnom kell most, hogy honnan is kunyerálok megint levendulát. Az illatát nagyon szeretem, de nekem két kicsi tövecském van csak.:-)) Azt hiszem megint a 3. szomszédasszonyom lesz az áldozat. Neki rengeteg van és nem szüretel.:-)

    VálaszTörlés