Rendszeres olvasók

2013. július 18., csütörtök

Feketeribizlis bejegyzés

Borcsa barátnőmmel közösen főztük sok-sok órán keresztül, megszakítva két zivatarral, tévészerelőkkel, évzáróval (nyakkendőt persze keresni kellett), krumplilevessel, majd éjjel 11-kor feladva a küzdelmet, és hagyni az egészet a fenébe másnapra! Én csak egy kabarénak tudtam minősíteni azt a napot! Viszont 45 üveg lekvár lett, és szerintem nagyon finom!! Hiába vagyunk hatalmas lekvárfalók, hárman osztozunk rajta, nem mind a miénk.

20 kiló ribizlit szerzett Borcsa


Szörpölő edény


Így gőzölög a tetején a ribizli, majd lecsurog a leve alulra


Egy fazékba kell kifolyatni a levet


És több óra múlva megtelt a lekvárfőző fazekam


Millió üveg előkészítve, várva, hogy végre valahára besűrűsödjön


Itt már jónak tűnt


És csak mertem a lekvárt, Petike meg mindegyiket körbenyalta...



Több nap múlva tudtam újra ránézni és bekötözgetni az üvegeket


Jövőre, Borcsa???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése