Rendszeres olvasók

2013. október 3., csütörtök

EZ százéves évfordulós kendő

A kötős csoportban valaki megkötötte ezt a kendőt, ott tűnt fel nekem, hogy milyen szép a minta. Aztán elolvastam a Ravelryn a történetét, és be kell valljam őszintén, én addig nem is hallottam Elisabeth Zimmermannról. De azóta tudom, hogy mit is köszönhetnek a kötés szerelmesei neki, a Wikipédián ti is elolvashatjátok az életét. Ezt a kendőt születésének századik évfordulójára tervezte Mwaa Knit (az igazi nevét nem tudom).
A következő problémám a fonalválasztás volt, több héten át gondolkodtam, hogy milyen gyapjút válasszak hozzá. Az első gondolatom Barka Cinege volt, utána hetekig nézegettem más fonalakat, és a legvégén visszatértem a Cinegéhez. A júliusi találkozón ki is választottam a színt, és már csak hónapok kérdése volt a megkötése. Bár hosszasan készült, a végeredmény nagyon szép lett!!

Fonal: Barka Cinege, Pagony árnyalat, 100% merinó gyapjú, 50 g /233 m
Súly: 195 g
Mérete: 212 x 87 cm











Két kép Elisabeth Zimmermannról



4 megjegyzés:

  1. te jó ég,de gyönyörű!!!!! csipkecsoda!!!! Hogy van türelmed ilyet kötni ?és egyáltalán??? Számomra megfejthetetlen.Írtó ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus, hogy mennyire szép.

    VálaszTörlés