Rendszeres olvasók

2011. január 4., kedd

SWAP 5 Bethlehem

Megérkezett az én ajándékom is Tittihez, így most már mindent mutathatok.
A csizmát már láthattátok itt. Varrtam hozzá egy táskát, amire Diane Arthurs Bethlehem mintájának egy részletét hímeztem türkisz Madeira metálfonallal. A kék pöttyös pamutvásznat a Meseboltban vettem, belül fehér vászonnal béleltem. A gomb: Unlimited Colours a Hobbyművész Boltból.






Hímeztem még egy karácsonyfadíszt hópehely mintával, amit az egyik Cross Stitcher magazinban találtam.





Találtam ugyanolyan türkiszkék szalagot, mint a pöttyös anyag. Ebből kis zsákot varrtam, amit megtöltöttem szegfűszeggel, fahéjjal, szegfűborssal és ánizzsal. Nagyon finom illat lett tőle az egész szobában!


És volt még a csizma:


Együtt az ajándékcsomag:


Tittitől kaptam egy lelkes levelet, azt írta, hogy nagyon örült az azúr ajándékoknak. Én is boldog vagyok, hogy játszhattam, és örömet szerezhettem Tittinek!!




2 megjegyzés:

  1. Húha,mind csodás!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Micsoda szépségek!!! Nagyon szorgos vagy, hallod, avagy nálad is a felturbósított tűknek köszönhető a rengeteg szebbnél szebb alkotás? :)

    VálaszTörlés