Rendszeres olvasók

2012. szeptember 25., kedd

Kék virágos szülinapi ajándék

A tizenharmadik ajándékomat még nem is mutattam. Kata kapta tőlem júliusban. Ez az ajándékcsomag az újrahasznosítás jegyében készült. Több, mint 10 éve gyűjtöm a pamut(!) férfi ingeket foltvarráshoz. Most már jókora készletem van. Szeretem használni őket, mert vékonyabbak, mint a vásznak, meg sokféleségükből adódóan elszabadulhat a fantáziám. Méretük persze határokat is szab, de nem függönyt varrok belőlük.

1. Japán virágos szatyor
Válogattam jó sok kék négyzetet, horgoltam hozzájuk japán virágokat, kihímeztem Kata nevét, és így lett ez a táska!






2. Kezdőbetű
A szokásos DMC-mintás kezdőbetű. Saját magam festettem a kék fonalakat.


3. Képeslap


Egyben az ajándékok:


Mindez becsomagolva:


6 megjegyzés:

  1. Eszméletlen klassz!!! Nekem is van textiltáskám. nagyon szeretem, praktikus...stb. Jó kis ajándék ez :-)

    VálaszTörlés
  2. Wonderful bag - great idea with crocheted flowers!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szép lett a táska! :-))) Nagyon tetszik!!! Már úgy varrnák én is valamit....irigykedem rád, mert annyira sok mindent csinálsz. Én meg valszeg valamit rosszul tevékenykedek, mert mostanában nem jutok gép elé.:-(

    VálaszTörlés
  4. Ó az a táska az szuper. Nagyon-nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés