Rendszeres olvasók

2012. október 8., hétfő

Újabb kék virágok - megint szülinapra

Befejeződött a szülinapos játék, ez volt a tizennegyedik ajándékom. Ildinek is kék virágos szatyrot készítettem, mert nagyon megkedveltem ezt a párosítást. Remélem, neki is tetszik. Azt írta, hogy a hasznos dolgokat kedveli, ezért gondoltam, hogy ezt használhatja cipekedéshez, a tűpárnát a gyöngyfűzéséhez (bár fogalmam sincs, hogy ezekhez a profi medálokhoz kell-e tű?!). 

1. Kék virágos szatyor
Anyag: sok-sok pamutvászon (12,5 x12,5 cm-es négyzetek), bélés: selyem
Horgolás: japán virágok Lilla horgolócérnából (100% pamut), 3,5-es tűvel
Hímzés: gyöngyfonallal, láncöltéssel
Méret: 42 x 42 cm





2. Szív Ildikó felirattal
Fonal: DMC 121
Méret: 12 x 8 cm
Szívgyár: 12/56



3. Tűpárna I-betűvel körbevarrva gyöngyökkel
Minta: DMC Red Sampler
Fonal: DMC 121




Egyben az ajándékok:


Becsomagolva:


Szeretnék egy összefoglalót is írni a 14 ajándékomról, mert már el is felejtettem, hogy tavaly miket hímeztem. 

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű minden!!!!A szíveidtől elalélok, és a tűpárnától is!!!!Gyönyörű a mintája!

    VálaszTörlés
  2. Such a beautiful bag and other blue presents!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  3. Az a horgolt virágos táska......

    VálaszTörlés