Rendszeres olvasók

2012. március 12., hétfő

Szülinapos játék VIII. - szívgyár

Kicsit késve mutatom Edina ajándékát, már réges régen volt a szülinapja. Engem az ebédlőjükben kiakasztott trófeák ihlettek meg, ehhez választottam a színeket. És maradtam a jól bevált sziveimnél...

1. Szívfüzér
Minta: Samouiloff-Maitret-Sigaut: La Montagne Au Point de Croix
Fonal: DMC
Anyag: saját festésű len, kb. 32 ct
Szívgyár: 12/7,8,9,10,11




2. Képeslap


3. Kezdőbetűs táska
A kihagyhatatlan kezdűbetűt most egy saját festésű lenanyagra hímeztem, utána sok-sok kézi öltéssel felvarrtam. Gombokat is adtam hozzá, és tekercs-mintát is öltögettem rá.



4. Tűpárna
Szívvel-lélekkel


Egyben a csomag:


Becsomagolva:


Edina itt mutatta meg az ajándékait, meg itt és itt.

6 megjegyzés:

  1. Fantasztikus ajándékok egyenként is. Mind tetszik, nagyon - nagyon :))

    VálaszTörlés
  2. Így van, szerintem is gyönyörűek lettek egytől-egyig!

    VálaszTörlés
  3. Mit is mondjak erre? Úgyis tudod...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, csodaszépek egytől-egyig! Edinánál még azt néztem, vajon anyaggal varrtad-e össze a szíveket, vagy azt a színt/mintát is hímezted-e. De itt már látom. Csodaszép minden!

      Törlés
  4. Nagyon tetszenek, főleg a szívek hímzett mintái.

    VálaszTörlés