Rendszeres olvasók

2012. szeptember 12., szerda

Laminária Szilvinek

Szilvi tizennyolcadik szülinapjára egy csipkekendőt kért tőlem. A felnőtté nagykorúvá válást méltó ajándékkal akartam megünnepelni. A kiszemelt fonal azonban pont elfogyott, ezért pár hónapot csúszott a projektünk. Barkás Lucának hála sikerült két gombolyagot szereznem, így amíg Szilvi nyaralt, addig meg is kötöttem a harmadik Lamináriámat. A csillagmintából ő nem kért, ezért azt minimalizáltam. Tulajdonképpen csak a virág- és szélmintát kötöttem. Ez az a kendő, ami megunhatatlan, imádom kötni!!!! Ez volt a másik fonalimpiás vállalásom.

Minta: Laminaria
Fonal: Alize Bamboo - Oázis árnyalat (100% bambusz, 440m/100g)
Méret: 176 x 91 cm
Súly: 185 g
3,5-as körkötőtű
 












A fonal még gombolyagban:


6 megjegyzés:

  1. Nagyon menő ajándékot kötöttél!!!

    VálaszTörlés
  2. Jujj de szép lett! Ha nem túl nagy kérés,leirnad hogy késZült? Én sem vagyok oda a csillag mintaert,köszi előre is.:)

    VálaszTörlés
  3. Absolutely beautiful shawl! Wonderful yarn!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  4. Valóban méltó ajándék! És csoda szép!

    VálaszTörlés